Suvi 2011

 

Tervist! Mõned päevad tagasi tulid arvutist välja vähesed pildid 2011nda aasta suvest. Eelnevalt olen maininud, et 2011 suvi oli oma progressilt UAZi mõttes lühike. Tõsi, need vähesed pildid on ühest suvest, mil jõudsime bussi sisu katta 4mm vineeriga. Lakke paigaldatud vineer sai parema niiskustaluvuse juures õliga üle tõmmatud. Kahjuks ei teinud me seda terve sisu puhul, kuid ühe talve elas ta üle. Lisaks sai paigaldatud veel kere ja vineeri vahele vill ja matt, et suurendada soojuspidavust ning vähendada müra.

Veel on pilte ka mootorist. 2010/2011 talvel jäi mootorisse vesi sisse ja veesärk silindrite ümber külmus lõhki. Radikast lasin ma vee välja,  kuid seda, et ka mootorist tuleb vesi välja – seda sain ma teada alles siis, kui oli juba hilja. Pealegi on see kraan küllalt väike ja peidus, et seda märgata. Plaan pragu parandada oli keevitus, kuid targemad ütlesid, et see ei pea küllalt kaua vastu, sest temperatuuride kõikumisel ning materjali kahanedes/kasvades tuleb keevitus lahti. Siis soovitati nn “plaastri” paigaldust. 3mm alumiiniumist plaat, hermeetikust tihend, mootorile keermed sisse poltide tarvis ning siis plaaster peale panna. Vedas, et mootori külg on sile, sest olen näinud mootoreid, millel on igasugu reljeefid sees ning siis poleks olnud võimalik sellist plaastrit peale panna. Tagantjärele on muidugi kahju, et “praole” mootoris ei puurinud ma selle otstesse auke sisse, et vältida prao pikenemist. Taolist meetodit kasutatakse autoklaaside mõradel.  Nüüdseks on see paik vastu pidanud kuskil 300 – 350km.

Seniks head vana-aasta lõppu ning ilusat uut aastat!

Leave a comment